hétfő

A jövő bérezése?

Kiváncsi természetű vagyok. Nem is akármennyire.
Ezért is szúrt szemet számomra, hogy az álláskeresők kiszolgáltatottságát mennyire ki tudják használni ZEPTEResek, BIZTOSÍTÁSI ÜGYNÖKök, JUTALÉKOS (VERSENYKÉPES) FIZUT lebegtető munkáltatók...stb!

Mára már nincs jogunk fix fizetéshez?

Elgondolkodtam azon, hogy miért is szeretnek hatalmas cégek vállakozói igazolvánnyal, megbízási szerződéssel, jutalékos bérezésssel embereket foglalkoztatni. Nos...a válasz könnyű volt. Jóval kevesebb kiadás és minimális kockázat! Ráadásul azzal lehet etetni a kedves dolgozót, hogy nem jól csinálta a munkáját, ha nem köti meg pl. a negyed évi 90 szerződést, vagy nem értékesít 200 eurónyi árucikket...stb. És arról még nem is beszéltem, hogy vannak olyan cégek, akik a saját irodaházukban, iroda szintjeiken is bérbe adják az embereiknek az irodákat! Dupla haszon!

Mert az a legnagyobb hülyeség, hogy amennyit dolgozol, annyit keresel!

Hány olyat láttam már aki szívvel-lélekkel időt nem sajnálva napi 18 órát gürizett és alig keresett valamit! Mert sztár -ügynök is csak kevésből lehet! Méghozzá abból, aki mer és tud hazudni az ügyfeleknek és az évszázad pofátlanságával van felszerelkezve.

Mára már ezek sem állnak másból, mint csapatépítésből, jutalékból és minél több ember csatlakoztatásából, hogy a előző pár személy még többet zsebelhessen be.

Nem vagyunk elég öregek ahhoz, hogy már ne higyjünk a mesékben?

Szerintem nemcsak én gondolom azt, hogy itt valami sántít! Az álláskereső portálokat már elözönlötték a hasonló területen dolgozók hírdetési.
Megszámoltam. 96 darabba futottam bele a 120-ból. Zepter, Pénzügyi Szolgáltató, Biztosítások, Befektetési tanácsadók ...stb hirdetési mind-mind a lényeget elhallgatva jelennek meg.
Ehhez kell elmesélnem, hogy egy ismerősöm aki az egyik gyógyászati segédeszköz forgalmazó cégnél dolgozik a következőt mesélte:"...hazudnunk kell, csúsztatnunk a hirdetésekben, különben nem állnak velünk szóba. Az álláshirdetéseket is így kell feladni!..."

Nem tartjátok ezt kissé furcsának?

Mert hogy adhat valaki el csodálattal és meggyőződéssel egy terméket, ha nem tudja büszkén felvállani, hogy igenis itt dolgozom, ezt csinálom és imádom!!!

A kifogáskezelésért pedig egyenesen rajongok!

Minden hasonló területtel foglalkozó dolgozó kap egy úgynevezett kifogáskezelési útmutatót, amihez ha ragaszkodik és kövbeti a benne leírtakat, akkor a legtöbb telefonálás sikerrel jár. Mert a cél az, hogy rábeszéljük, RÁERŐSZAKOLJUK az emberekre azt, hogy mi pénzt akarunk keresni! Valaki már csak azérrt mond igent, hogy szabaduljon a rámenős marketingestől, vagy a nyomulós biztosítási ügynöktől!

Helyén való, hogy a XXI. században utilaput köthettünk a hagyományos fizetési, bérezési csatornákra?



Nincsenek megjegyzések: