szerda

Álláskeresés szexuális szolgáltatással...

       Lehet, hogy nagyon leragadtam a múlt században?
   Ezen azért töprengtem el, mert apróhírdetéseket böngészve a következőt találtam az egyik weboldalon:
26 éves nő munkát keres. Olyan főnököt, aki havi 200-250 ezer forintot perkálna neki és Ő cserébe az irodában időnként masszírozná, kényesztetné kézzel és szájjal...stb. Fényképes jelentekezőket várt egy megadott címen.
A hírdetés maga elég terjedelmes volt, ahol a "hölgy" kihangsúlyozta szomorú anyagi helyzetét, és életvidámságát, kedvességét!
   Megesik, hogy valaki ilyen mélyre süllyed.


   De azt ne egy álláskereső rovartban tegye!!!


  Szerintem az ilyen hírdetések miatt gondolja sok leendő főnök, hogy a nőket zaklathatja, vagy diszkriminálhatja, ha nem hajlandó luffantani vele. Mert valljuk be, voltak, vannak és lesznek ilyen és olyan esetek.




 Ehhez kapcsolódik egy másik álláshirdetés, amit egy "úriember" adott fel:


"Csinos mindenre nyitott titkárnőt keresek itthoni és külföldi munkám segítségéhez magas szintű fizetéssel.   
Havi szinten kb 14-18 nap külföldön történő munkáról van szó,ezért csak olyan hölgyek jelentkezését várom akiknek nem gond a távollét.
Feladatokról és egyéb feltételekről érdeklődj a   .......@gmail.com-on,  egész alakos fotóval és önéletrajzzal.
XY (A feladó a nevét ideírta, de ennek közlésétől én eltekintek.)
(Ezt még nem törölték.)


Ennek is inkább a társkereső rovatban kellene "csak szex és egy kis munka" vagy "kellemest a hasznossal" jeligére hírdetnie.Hiába, ezek az elfoglalt üzletemberek.

Ennyire hozzátartozik már a vezetői imázshoz a miniszoknyás,dugható titkárnő?



Hisz talán emlékeztek arra a ficsúrra, akinek az volt a legfontosabb kérdése, hogy hogyan nézek ki, noha az önéletrajzom miatt tökéletesen megfeleltem volna az állásra.
De ez csak egy ilyen szitu volt a sok közül.


   Nos, visszamentem mégegyszer a portálra,  mert   a  26 éves csaj hirdetésének teljes  szövegét is be akartam másolni ide, hogy lássátok de addigra már nem találtam - talán jelentette egy konzervatívabb kereső. Szégyellem, hogy nem nekem jutott az eszembe, hogy jelentsem! Mindenesetre aki megtette, annak gratulálok és egyetértek vele.


   Semmi akadálya, hírdesse magát! De azt tegye az erotikus munka rovatban!  Mert attól, hogy adminisztrátornak fogja magát nevezni,  még az lesz, aminek tartani fogják.


   Nemrég egy 19 éves lány tett fel hasonló hírdetést, szintén nem palástolva, hogy milyen jellegű bejelentett, alkalmazotti állást keres havi 250.000 forinért, tudás, gyakorlat és tapasztalat hiányában. Vagyis hát tapasztalata az volt...csak nem az adminisztráció területén! (Nos, én adminisztrációban nagyon jó vagyok és precíz, mégsem mertem volna beírni ekkora fizut! Vagy ha igen, az biza már félreértésre adhatott volna okot!)


   És én még az ilyenek után azon csodálkozom, hogy a kinézetem érdekli legjobban a lehetséges munkaadómat???!!! Hülye vagyok! Vagy csak egyszerűen többre tartom magam annál, minthogy valaki rongya legyek?
Mindenkinek saját magában kell eldöntenie, hogy meddig megy el egy állásért.


Lehet, hogy korunk változásaival együtt fog járni a munkánk mellett az "élvezet" is?

Nincsenek megjegyzések: